Followers

wang saku

:DOTA dan DOTA:


Assalamualaikum,hye semua
hehe..hari ni gatal nak tulis pasal entry dota..
yes..dota,korang mesti penah dgr kan?
aku?
memang la penah dgr,tp seumur hidup aku,aku tak pernah terjebak dalam kancah dota ni..
tapi aku taw pasal dota ni dari membe membe lelaki aku
dan dari mr F tu la..
==''

ok,ape yang aku taw,DOTA ni game yang famous kat Malaysia ni,siap ade contest kot dri anjuran sesetengah pihak
ade yang cakap game ni susah,
pastu ade jugak cakap game ni ajar pasal STRATEGI lawan la,beli item sesuai untuk hero..
ade plak yang cakap dari DOTA ni dapat blajar erti SETIAKAWAN..yelah susah sama susah,kerjasama la..
ade jugak membe aku ckp,DOTA ni mule mule main mmg noob la..pastu da lame lame jadi pro..hehehe

siap ade yang cakap maen game ni ade pro dgn kontra..
pro sebab mengajar kita belajar menyusun strategi untuk buat sebrang tindakan,yang kontra tu bile jumpe pro DOTA,tension haremmmm...

tapi kalau aku plak tengok,dota ni maen lawan lawan,bunuh bunuh hero lawan,sape dapat kill banyak..beliaulah paling terer..itulah yang aku faham..aku noob BANYAK bab DOTA..

DOTA popular pade guys je kot aku tengok,yang pempuan takde plak yang aku tengok addicted..
so bagi awek awek kat ,kalau korang ade bf yang memang addicted DOTA tak hingat,biakan je..lantak je situ,at least beliau tak giler kat awek laen kan?tak wat bende2 yang laghoo...

tips kepade awek yang bf nye bapak tak hingat kalau dapat DOTA:
  1. Mase dorang tgh bertungkus lumus dan berhempas pulas untuk menang dimedan peperangan DOTA,anda bolehla siapakn semuaaaa aktiviti2 anda,cth..buat assignment sampai abis,buat keje sekolah ke,maen game farmville ke kat fb tu,dgr lagu selena gomez ke..takdela nanti kecik hati yang sedia kecik tu..
  2. Buat event tanpa dota,camne tu? haa..cmni,pegy shoping dgn awek2 kawan bf korang,pegy kat mane yang korang nak pegy...tanpa bf2 korang,lepas abis dorang DOTA,cerite kat dorang bapak best korang yang awek2 tadi klua punyelah best tengok movie..
  3. Biarkan je beliau berDOTA..nnt dorang reti la cari u all balik..
  4. sekali sekala,mention la hero kegemaran beliau..=='' padan muke! berkasih sayang lah dgn hero tu*mesti huduhhh gile kan rupe hero tu*
  5. boleh tulis n siapkan blog korang..kan kan kan??cmni..
  6. biarkan beliau dgn hobi nya..sebab kita pun ade hobi kite sendiri kan...ok girls?
OK..aku dah penat merepek
so,pade girls..biarkan mereka dgn dunia mereka,still love kan?pade guys,game game jugak,awek sndri jgn lupe jugak k,nak ke hero dota yang *buruk* tu jadi awek korang plak??HAHA

ok..tu jelah nak citer
wasalam

  1. 1

2 comments: