Followers

wang saku

i hate this...!!!

Hye blogers! Assalamualaikum!
hari ini aku rasa letih sangat sangat,yela kelas dari pukul 9pagi sampai 7 malam..
haa,kau!
so,sebab kan aku malas nak masak*hari ni turn aku patotnye*
so,kiteorang decide makan megi je..
kalau makan megi,selalunya masak style masing masing

jadi aku pon pegy la masak..tengah nak ambik bawang,tibe tibe aku namapak something!
aku wat tak taw je la,aku pon mencari la bawang bawang tu
tibe tibe aku nampak SEPASANG MATA tengah tengok aku,
DAMN!!!! ENCIK CICAK rupenye tengah intai aku memasak..
aku ape lagi,JERIT laaa..naseb baek ade housemate aku kat dapur time tu,wansu..tq..u are my hero
hehe..
entah,aku memang geli CICAK sepanjang zaman,TIKUS,LIPAS,KATAK
kalau kat rumah opah aku,ENCIK KATAK tu memang senang sangat nak jumpe..so opah aku
and my hero,AYAH sentiasa menjadi penyelamat aku,hehe
kalau ayah,ayah selalu buat macam pukul bola golf je katak tu..
kalau opah lagi best,amek je,pastu sepak takpon sapu dengan penyapu

tak taw la sampai bile aku nak kene tahan dengan sikap penggeli aku dengan binatang binatang comel dan tak berdosa ni,even aku amek alam sekitar,kihkihkih
ni rahsia tahu,korang jangan nak mandai mandai bagitahu sape sape..kalau korang bagitahu,siap korang!

HAHA
p/s:kan best cicak yang aku jumpa tu tukaq jadi cicakman..ohhhh @__@

2 comments: