Followers

wang saku

tak payah nak menganjing sangat la,hanjing

Assalamualaikum,hye
eh,ape tu menganjing..spesis anjing ke??haaa..menganjing ni maksudnye kenekan,buli,aniaya,kasi makan kat orang or membe la,eh aku pun penah je MENGANJIN membe ni,tapi takdelah kawkaw bagai kan 
ade had lagi kot
selalu orang cakap menganjing ni keje kaum lelaki,yela..nak nampak hebat nak nak depan awek yang die minat,hello..so annoying ok!==''
Aku pon penah kene(sila la muntah konon ade orang ngorat)
ye..siyes tak tipu,mule mule leh sabar g kan,tapi bile dia kasi aku naek darah,naek hantuuu..mau nye tak mengamuk.
yela kan(ni yang aku nak bebel ni)
boleh lak si malaun ni*GELARAN budak ni yang aku bagi*weyh..die punye nganjing memang kawkaw..tiap tiap hari aku ngadap muke dia mase kat skolah dulu,aku rase macam nak penumbuk je dia...penah sekali dia bagi aku MINYAK WANGI PERCUMA...haaaa..percuma,

aku: weh,ko pakai minyak cap kapak ke,kuatnye
MALAUN: eh takla..kau kot
aku: eh,bukanlaa...tapi kuat giler bau
MALAUN:*Gelakgelak*
aku:*eh,macam mintak penampa je* 
pastu terus aku ajak membe aku lagi 2 orang g tandas,b4 exam

***
di tandas..
aku:weh,asal MINYAK CAP KAPAK ni kuat sgt,tak kan la bau si MALAUN ni ikot aku
dilla: yelaaa,,kuat
ain: wei sara,kat baju kau banyakkk
aku: *aku terus cium baju sekolah aku* perghhhh..kuat nye BAU
OK FINE,AKU TAW SAPE PUNYE KEJE

***Dalam kelas,malaun ni tengok aku bukan maen suke lagi,gerammm jeee aku
time exam,cikgu A ni bole plak bagi aku kertas,siap ada pesanan penaja lagi  camni

SENYUM ITU SEDEKAH WALAUPUN KAMU DEMAM
***ok,aku S.E.N.Y.U.M tapi malaun tu duduk depan aku,acane aku nak senyum,korang leh bayang kan tak?

memang aku selalu kene dengan dia,tapi tu dulu la,time SEKOLAH,sekarang ni aku plak kene sindrom ni,eh,cam bestttttt je an

No comments:

Post a Comment