Followers

wang saku

lelaki suka awek acamni kan?

hmm..asal aku acam nak hentam mereka je harini
eh tapi bukan hentam pon,sekadar bertanya je anawek awek yang menjadi igauan dan dambaan lelaki sekarang
.
.
.
.

  LISA SURIHANI
aku suka lisa,sopan,comel,cun,belakon pon best..
.
.
.

NEELOFA MOHD NOOR
cun kan dia ni?aku suke dia belakon,pakej lengkap..keep it up lofa


so tak hairanla why lelaki suka kat mereka berdua ni,ssangat cunnn..aku tengok pon cair(jangan pandang aku semacam boleh?)
TAPI..neelofa n lisa surihani ni ada satu je dalam dunia,so awek awek semua,jangan tacing sangat bile bf korang giler habis kat lofa ngan lisa ni,bukan leh dapatttttt pon...rilex suda
angap korang ni lagi LOFA ngan lagi LISA depan bf korang ok
HEHEHE

p/s: tapi Lee Min Ho ngan Aaron Aziz lagi la suwiiiiitttt..awww

3 comments: