Followers

wang saku

seksi

seksi itu subjektif..
anda sokong dengan kenyataan ini?
bagi aku,seksi itu OBJEKTIF,not SUBJEKTIF
haaa kenape aku cakap ini macam?

yela..mentaliti masyarakat sekarang,bile kite cakap mereka tu seksi,terus je tetibe cakap
SEKSI ITU SUBJEKTIF
I TAK RASA PON I SEKSI
SEKSI KE I NI?
weh annoying giler siot,dah kau pegi tayang kau punye 38D tu kat public kau cakap tak seksi lagi,ape kejadahnye semua ni?nak cover la tu,tapi aku rasa objektif nya hanyalah untuk seksi,kan?
seksi itu subjektif??tang mana yang subjektifnya,kau bagi taw aku sikit..
ade orang cakap tang jalan,tang makan,tang senyum,tang kentut*eheh* haaa..lagi lagi?
eh,tipu laaa...seksi itu objektif,buktinya mana ade dalam majalah hiburan like manggis tu cakap top 5 artis wanita seksi tu tersenarai 
-WARDINA SAFFIYA,ade ade? tak ade,yang ade sape,fasha sandha,lagi..zarina ann julie
adoihaiii...terang lagi nyata,boleh cakap lak seksi itu subjektif
*asal aku JUJUR sangat ni*
T__T
yang laen laen tu korang pandai pandai la listkan..ala,buku yang korang bace skang ni pon acam la takde kan yang seksi seksi nyeeee pun nye,hadoi

ok,bye..wasalam
p/s:cium sikit..alololo...muah!


2 comments: